طراحی سایت حرفه ای

  • ۰
  • ۰

اگر شرکت تجارت الکترونیک شما مدت زمان زیادی در حال فعالیت بوده است ، شما قبلاً می دانید که ارائه یک محصول کشنده برای زنده ماندن کافی نیست - چه برسد به پیشرفت.

بله ، محصولاتی که ارائه می دهید تأثیر بسزایی در موفقیت آینده کسب و کار شما دارد.

اما برای جذب ، جذب و حفظ مشتریان تجارت الکترونیکی خود نمی توانید به کیفیت محصول تکیه کنید.

در واقع ، کیفیت محصول دیگر دلیل اصلی تجارت مصرف کنندگان با یک مارک خاص نیست. با استانداردهای امروز ، ارائه یک تجربه کلی ارزشمند به مشتریان تجارت الکترونیک بسیار مهمتر است.

در این مقاله ، ما همه چیز را که باید در مورد ایجاد یک تجربه عالی تجارت الکترونیک مشتری در سال 2021 و فراتر از آن بدانید ، مورد بحث قرار می دهیم تا به بهبود وفاداری مشتری ، حفظ مشتری و در نهایت ارزش مشتری شما کمک کند.

با این حال ، قبل از شروع به کار ، بیایید دقیقاً منظورمان از "تجربه مشتری تجارت الکترونیک" را روشن کنیم.

تجربه مشتری تجارت الکترونیک چیست؟
اصطلاح تجربه مشتری تجارت الکترونیکی به مجموع هر نقطه تماس ، مشارکت ، فکر یا احساسی که بین مشتری و نام تجاری شما اتفاق می افتد یا رد و بدل می شود - که از دیدگاه مشتری تجربه شده است ، اشاره دارد.

این یک تعریف گسترده از نظر طراحی است: تجربه مشتری شامل همه چیزهایی است که از لحظه شنیدن نام تجاری از سوی شخصی تا زمانی که به طور فعال تصمیم می گیرند تجارت با شرکت شما را متوقف کنند ، اتفاق می افتد.

(اگر بخواهیم تکنیکی تر شویم ، می توانیم استدلال کنیم که CX از این "تجزیه رسمی" فراتر می رود ، زیرا همیشه این امکان وجود دارد که در آینده کسب و کار آنها را به دست آوریم. اما ، ما کنار می رویم ...)

و همانطور که گفتیم ، "یک راه" برای ایجاد یک تجربه مشتری عالی برای مخاطبان دیجیتالی شما وجود ندارد.

به مثالهای زیر توجه کنید:

مثال hvac
اجاق گاز انفرادی CX
عسل cx
تنها با یک نگاه سریع ، می توانید به راحتی مشاهده کنید که تجربه شما به عنوان مشتری از مارک به مارک دیگر و از صنعت به صنعت چقدر متفاوت خواهد بود.

(توجه سریع: اصطلاح تجربه مشتری در تجارت الکترونیکی مترادف با تجربه در محل نیست-اما به هم مرتبط هستند. در مورد این موضوع در کمی دیگر.)

هرچند باز هم:

صرف نظر از صنعت ، تجربه شما به عنوان یک مشتری به طور کلی از همان الگو پیروی می کند ، که در آن شما نیازهای متفاوتی را بر اساس شرایط خود تجربه خواهید کرد - و در حالت ایده آل پشتیبانی مورد نیاز خود را از نام تجاری که با آن کار می کنید دریافت خواهید کرد.

به این معنی که تجربه مشتری تجارت الکترونیک شامل تعدادی از موارد اصلی است که شما به عنوان ارائه دهنده باید از آنها آگاه باشید.

1. ECX پیش خرید.
تجربه مشتری در تجارت الکترونیک خیلی قبل از اینکه شخصی واقعاً مشتری پولی شود شروع می شود.

همانطور که گفتیم ، این لحظه از زمانی شروع می شود که فردی به نام تجاری شما توجه می کند. از آن به بعد ، هر آنچه بین آنها و برند شما اتفاق می افتد (یا نمی افتد) بخشی از تجربه مشتری محسوب می شود.

به مفهوم آن فکر کنید:

اگر میزان تجربه آنها در مورد نام تجاری شما به این معناست که آنها می دانند شما وجود دارید ... خوب ، این واقعا برای ECX شما چندان خوب نیست؟

برعکس ، اگر بتوانید بلافاصله ارزش نام تجاری خود را حتی برای افرادی که بیشترین علاقه را دارند مشخص کنید ، در آینده نزدیک شانس بسیار خوبی برای تبدیل آنها خواهید داشت.

خط فاصله cx
منبع

 

چگونه این رهگذران آنلاین را جذب و جذب می کنید؟

اطلاعات

برای مشتری ، تجربه قبل از خرید باید به برخی از سوالات کلیدی پاسخ دهد ، مانند:

برند شما چه چیزی ارائه می دهد؟
چه فایده ای برای من دارد؟
گزینه های من چیست؟
به مثالهای قبلی نگاهی بیندازید.

در هر مورد ، پاسخ هر سه س eitherال یا به آسانی آشکار است ، یا تنها با چند کلیک ماوس یا ضربه زدن روی صفحه به راحتی قابل دسترسی است.

در حالی که روشهای م effectiveثر زیادی برای ارائه این اطلاعات به مشتریان آنلاین شما وجود دارد ، بسیار مهم است که بفهمید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر عمل می کند.

در ارائه تجربه پیش خرید خوشامدگویی و اطلاع رسانی به مشتریان ، شما سه کار مهم را انجام می دهید:

شما قبل از درخواست هر چیزی از آنها ارزش را پیش بینی می کنید - آنها را وادار می کند تا به برند شما اعتماد کنند.
شما آنها را برای خرید دقیق که به آنها امکان می دهد به بهترین نحو به اهداف خود برسند ، آماده می کنید - به نوبه خود اعتماد آنها به نام تجاری شما را بیشتر تقویت می کند.
شما پایه و اساس موفقیت و رشد آینده را قرار می دهید و مشتری را در مسیری برای اهدافی قرار می دهید که آنها هنوز نمی دانند.
2. خرید و خرید تجربه مشتری در تجارت الکترونیک.
بدیهی است که تجربه مشتری تجارت الکترونیک همچنین شامل لحظاتی است که خریدهای واقعی مصرف کننده را احاطه کرده است.

باز هم ، آگاه نگه داشتن مشتریان تقریباً تغییر کرده خود ، کلیدی است که آنها را وادار به حرکت سریع می کند. در این مرحله ، مشتری نیاز به برخی از اطلاعات کلیدی دارد ، مانند:

مشخصات محصول ، قیمت و در دسترس بودن
سیاست های معاملاتی (به عنوان مثال ، بازگشت ، مبادله ، هزینه حمل و نقل و غیره)
خط مشی های نام تجاری/شرکت (به عنوان مثال ، اطلاعات مربوط به عملیات اخلاقی و غیره)
همه این اطلاعات - و بیشتر - به طور بالقوه می تواند عامل تعیین کننده این باشد که آیا مشتری احتمالی تبدیل می شود یا خیر. به خاطر داشته باشید: عدم ارائه این اطلاعات ضروری است

  • ۰۰/۰۶/۱۹
  • Zahra Adineh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی